Siirry sisältöön
eanamedia
  • Etusivu
  • Palveluhinnasto
  • Portfolio
  • Blogi
  • Ota yhteyttä
Instagram
eanamedia

Asiakastarina: brändi-ilmeen kompakti uudistus

Brändi-ilmeen uudistus; brändivärit, logo ja somepohjat I SEO-palvelut Sarita Peltoniemi

Tässä tekstissä pääset tutustumaan hieman yksityiskohtaisemmin, mistä lähtökohdista ja miten toteutimme tämän asiantuntijayrittäjän brändi-ilmeen uudistuksen.

Kuvassa Seo-Palvelut Sarita Peltoniemen brändiväriohjeisto sekä tekemäni logosuunnittelu.

Työn eteneminen

Sarita kaipasi brändiväriensä freshausta, uuden logon ja uutta ilmettä tukevat somepohjat. Ilmeestä oli jo olemassa visio, jonka avulla ehdotin erilaisia väriyhdistelmiä – päädyimme lopulta pakettiin, jossa oli mukana tuttua ja turvallista kirkastettuna sekä pientä uutta twistiä. Saritalle oli tärkeää, että väreissä ja niiden ohjeistossa huomioidaan erityisen hyvin visuaalinen saavutettavuus ja hyvä kontrastinäkyvyys. Ohjeistoon kuuluvissa käyttöohjeissa demonstroin esimerkein, miten värejä voi ja kannattaa yhdistää.

Logosta oli tyylillinen toive ja pääsimmekin halutun logon jäljille jo ensimmäisissä koevedoksissa. Tein muutaman pienen yksityiskohdan hiomisen ja kokeilimme testillä hieman erilaisia fontteja, mutta päädyimme lopulta tähän ensimmäisenä ihastuttaneeseen vaihtoehtoon. Sarita päivittää runsaasti asiantuntijasisältöä someen, joten logosta oli hyvä olla etukirjaimista tunnistettava ikoni/kuvitus, joka näyttää tyylikkäältä myös somepohjissa. Logo on yksinkertaisen kaunis ja siinä on soljuvia yksityiskohtia, kuten r- ja l-kirjaimen liitto – yksityiskohta johon ei ehkä kiinnitä huomiota, mutta joka tekee logosta huomaamatta harmonisen. Kirjaimet SP käyvät niin Saritan nimen kuin palvelunkin lyhennelmänä.




Palaute työstä

”Eveliinan työskentely oli alusta loppuun saumatonta ja ammattimaista. Hänellä on kyky ymmärtää asiakkaan toiveet ja muuntaa ne visuaalisesti vaikuttavaksi kokonaisuudeksi. Logoni, brändivärit ja somepohjat eivät ainoastaan tehneet verkkosivuistani tyylikkäitä ja ammattimaisia, vaan myös helpottavat sisällöntuotantoani merkittävästi.

Eveliinan joustavuus ja lämmin asenne tekivät yhteistyöstä inspiroivaa ja mutkatonta. Suosittelen häntä lämpimästi kaikille yrittäjille, jotka haluavat vahvan ja tunnistettavan brändi-ilmeen!”

–Sarita Peltoniemi


Ja vielä loppuun – tämä ei ole maksettu mainos kumpaankaan suuntaan, mutta haluan vilpittömästi suositella myös Saritan palveluita. Mikäli haluat oppia hakukoneoptimoinnista käytännönläheisesti, suosittelen lämpimästi tutustumaan hänen sivuihinsa sekä SEO-kursseihinsa klikkaamalla tästä. Mikäli olet Instagramissa, pääset seuraamaan hänen vinkkejään klikkaamalla tästä. Sarita on aivan huipputyyppi ja tietää mitä tekee!

PORTFOLIO YRITYSILME JA LOGO KAIKKI PALVELUT


Lue myös:
Asiakastarina: kirjan taitto entisaikojen tyyliin
Asiakastarina: yritysilmeen päivitys

Avainsanat: #asiakastarina#brändi-ilme#brändi-ilmeen uudistus#logo#logosuunnittelu#yritysilme

Artikkelien selaus

Edellinen Edellinen
Kilpailuetu viestinnässäsi
SeuraavaJatka
Positiivinen luottotietorekisteri (paitsi yrittäjille)

© 2025 eanamedia. Kopiointi kielletty.

|  Tietosuojaseloste | Saavutettavuus |

error:
Hallinnoi suostumusta

Päivää, että pätkähti!

Pomppasin täältä kertomaan nopeasti heti alkuun, että tämä(kin) sivusto käyttää evästeitä parantaakseen käyttäjäkokemustasi, ylläpitääkseen ja kehittääkseen sivuston toimivuutta ja turvallisuutta sekä analysoidakseen sivuston liikennettä. Evästeiden estäminen voi vaikuttaa sivuston toimintoihin.

Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Asetukset
{title} {title} {title}
Vieritä ylös
  • Etusivu
  • Palveluhinnasto
  • Portfolio
  • Blogi
  • Ota yhteyttä